Jag gjorde det.

2011-02-21 @ 11:21:50
Var på en andra arbetsintervju idag och det var så nervöst! När jag precis gått därifrån så kändes det bra, men nu.. Ja, nu tänker jag "jag kunde ha sagt så, eller så..eller kanske inte sagt det här" I vilket fall så gjorde jag mitt bästa! Det är vad Victor säger,så jag fårväl tro på det, haha! Kommer få svar om 2-3 veckor och de hör av sig oavsett om man fått jobbet eller inte så nu kommer jag gå som på nålar och må upp och ner. Tänkte gå ut en sväng sen och käka lite. Måste göra så mycket saker denna månad, maila konditorit om tårtan, planera vilka jag ska bjuda till joels kalas (bara släkt), planera vilka jag ska bjuda till min fest.. Oh. Jag ändrar på den där listan hela tiden, stryker och lägger dit namn. Kan verkligen inte bestämma mig..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!