Grattis på födelsedagen.

2011-02-01 @ 16:27:14

Idag känner jag mig tung i huvudet, jag skulle kunna lägga mig i sängen i fosterställning och dra täcket över huvudet. Bara få glömma den här dagen, det gör ont i varenda ven i kroppen. Jag är så arg, jag är fortfarande så arg över att du inte finns kvar bland oss. Jag tänker och undrar fortfarande var det var som hände.. Att inte veta gör så ont.. Du finns i tankar, minnen och hjärtan. Du har satt spår i våra hjärtan och själar, men önskar bara att du vore här. Jag vill kunna krama dig och säga hur mycket jag älskar dig.
Fan vad jag saknar dig.. Blir så frustrerad så arg att återigen tända ett ljus på din födesledag. Det gör ont, så jävla ont.
Men jag hoppas du hör mig, att du känner vilken kärlek jag känner för dig.
Du kommer alltid alltid finnas kvar i mitt hjärta. Jag älskar dig.





Det finns något
som är starkare än döden.
Det är närvaron
av de frånvarande
i minnet hos de levande


Kommentarer
Sara

Beklagar!



Du får ursäkta men jag tror inte det finns något äckligare än curry :P Hatar att äta det men älskar lukten :/



Hur dags lägger ni honom då? Vi lägger Conny 8 och så sover han i regel i säng till 7-8 och då kommer han över och gosar en halvtimme-timme =)

2011-02-01 @ 16:34:46
URL: http://minbebis.com/blogg/nanny/
Vic <3

Finaste älskling, jättefint gjorde du med ljus och allt :) <3

2011-02-02 @ 13:49:15
emily

Tack älskling, älskar dig!

2011-02-03 @ 10:58:57
URL: http://agressia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!