Svar på Frågestunden

2011-12-24 @ 22:26:11
Postat av:
Vart ska ni flytta? Och när går flytten?

Svar: Vi ska flytta till Stan och bor från Ljura. Ska bli så skönt! Men vi vet inte när det bär av faktiskt. Senast den sista Januari. Vi vill komma in i mitten av Januari men allt måste klaffa med hon som bor där nu och han som ska flytta in efter osv. Så jag går runt hemma och packar för fullt. Snart finns det inget att packa längre. Men en sak är säker. Det ska blir så skönt att flytta ifrån mina grannar som bor över oss. Man kan tro att det är elefanter som bor där uppe - eller ja, elefanter som kan hamra tavlor (Vilket de gör varje kväll vid 10 typ) Har dom ens någon plats kvar på väggarna?

Postat av: Sabina
Snygging!
Puss och kram // Baby Boo

Svar
: ♥


Postat av:
Vad är det roligaste/värsta du vet att göra?
Svar: Det värsta jag vet att göra är att städa och det bästa jag vet- är att städa. Haha. Nån som känner igen sig? Något jag också tycker är jävligt jobbigt är att komma hem från skolan och ha miljoner läxor, men att jag sen måste dra till jobbet.. Men jag är glad att jag har ett jobb så jag ska inte klaga.
Postat av: denise

 

Postat av: Denise
Vad hade du för betyg i höggstadiet??

Svar:
Ska jag vara ärlig så gick jag typ inte i högstadiet. I 7an hade jag MVG i bild, spanska, Svenska, Engelska och Kemi (eller fysik) Och G i de andra ämnena. Sen mådde jag dåligt över en sak jag kom ut med som hade hänt och det görändrade allt. Jag började göra saker som skadade mig själv och min familj och hamnade i fel umgänge. Eller egentligen ska jag inte skylla på umgänget. Men man kan säga att jag var svag- och mottaglig.

 


Postat av: Tess
Vill du ha en ny design i julklapp av mig ? kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
Svar: Vad söt du är hjärtat! ♥ Kanske jag vill ;) Har du någon speciell i åtanke? Puss och God Jul!

Postat av: Karin
Vad gör din kille? Han syns typ aldrig i bloggen.
Svar: Jaa du. Vad gör han inte? :) Han pluggar just nu och sådär. Jag skriver ju mycket om mig själv och vill inte utelämna han alldeles för mycket heller. Men ska jag va ärlig så är han ju med ibland. Lägger upp bilder osv, men vill ju inte utelämna allt för mycket då jag inte vet vilka som läser min blogg osv. Men han är nästan alltid den som tar bilder och står bakom kameran ;)


 

God jul och gott nytt år på er ♥


Kommentarer
cygjhyu7

gtc hyjucyj c7fyug ik

2012-01-03 @ 18:30:38
URL: http://customessays.ws/prices.php

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!