Nya ringar.

2011-08-02 @ 19:41:29
Idag har vi hunnit med att både gå till jobbet och hämta saker inför utbildningen imorgon. Det är så mycket man ska kunna! Men det är bara kul :) Så snart ska jag sätta mig ner och plugga till imorgon. Jag och Joel firade med att gå till Hc för lite god mat och shopping, älskling var på jobbet. Vi åt kyckling och bulgur med sallad. Sååå gott. Det var starkt av mig att äta det eftersom jag och victor blev matförgiftade när vi åt kyckling för några månader sen men idag gav jag mig fan på att jag skulle ha! Sen gick vi vidare till Gina tricot och Glitter och handlade lite ringar till mig och sen blev det självklart en tur till lekhuset och så köpte vi in fingerfärg till lillen. Nehe om jag ska sätta mig ner o skriva på lite papper och plugga lite. Får se om jag pillar lite med designen sen också.


Såhär ser en koncentrerad Joel ut ♥

Ring 1,4 från Glitter och 2,3 från Gina Tricot.


Kommentarer
carro

Å han är verkligen helt inne i det han gör.Hoppas att allt kommer gå bra i morgon håller tummarna för dig.



svar: bilder är uppe på väskan och plånböckerna jag ser till när jag loggar in från mobilen till och med.

2011-08-02 @ 21:23:37
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



ta hand om dig, kram.

2011-08-03 @ 15:31:31
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!