Kratta

2011-08-21 @ 15:33:57
Precis, det är så jag känner mig. Som en kratta. Jag är helt slut och min kropp har väl börjat säga ifrån. usch vad trött jag är. Imorgon börjar jag skolan på det också men jag ska ge järnet. Fick sjukskriva mig från jobbet idag för jag låg hela kvällen igår och vände och vred på mig och kände mig varm, sen frös jag sen varm, sen frös jag and so on. Blir väl att storstäda lägenheten nu och städa ur en garderob som victor inte använder och lägga in mina skor där :) mjihih. Dags att sätta igång då. Puss sålänge!

Har inte varit såhär trött sen jag var höggravid :) i 9 månaden på bilden.


Kommentarer
Jennie

Ja fy, sådär kan man känna sig ibland. Lite väl ofta...

Angående paketet smom du väntar på så har jag inte tänkt på om vi har något sådant. Och vi behöver ju något slags kollinummer på brevet/paketet. Det har företaget isåfall. Hör med dom. Annars kommer du in på torsdagkväll när jag jobbar ;) Så ska ja se om jag kan hitta det..



Hur var det o skolan idag då? Jag tyckte det var skitjobbigt, lärarna hade bestämt platser i klassrummet och satt mig längst fram. Fuck där hade jag inte tänkt sätta mig. Men men...

kram

2011-08-22 @ 18:34:17
URL: http://leonsmammas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!