Hej och godmorgon.

2011-08-05 @ 08:26:44
Joelito vaknade i sin vanliga ordning klockan 5. Undrar hur det ska gå när man både pluggar och jobbar + sömnbrist. Men jag ska inte klaga, jag får hålla mig vaken och kämpa igenom dagarna för de ska -helt ärligt, bli så jävla kul att få börja komma ut och träffa folk och inte bara vara hemma och städa och sitta på röven och inte göra nånting. :)
Sitter och försöker trycka i mig lite nyttiga Flingor, ett glas vatten, en brödbit och en nektarin. Jag verkligen hatar att äta frukost och har aldrig i mitt liv ätit det. Jag är bara inte hungrig på morgonen. Men nu måste jag tvinga i mig för att ha energi till jobbet. Det jag inte tycker om med frukosten är att hela magen vänder sig på mig och krampar, inte skoj.




Syrran, brorsan & Jag

Kommentarer
Dorro

o jag e med där ochså i bakgrunden :)

2011-08-06 @ 22:03:29

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!