Första skoldagen

2011-08-22 @ 20:15:56
Fattar ni vad nervös jag måste ha varit inför idag eftersom jag inte somnade förrän klockan 6 (!!) imorse. Jag låg och vände och vred på mig och tillslut så la jag mig skavfötters med Vic eftersom jag tycker det är skönare att ligga med huvudet vid fotänden, jag höll ÄNTLIGEN på att somna (klockan 3, halv 4) tror ni inte att han råkar ge mig en mega spark i huvudet hahaha! Fyfan alltså, inte min natt. Men älsklingen gick upp med Joel och lämnade han på dagis så jag fick sova 2 1/2 timma iallafall♥ Mi amor. Hur var skolan då? Det var jättekul, endast en kille och typ 31 tjejer. Haha :) Vi är ju tvunga att skaffa egna böcker med och var förbi bokhandeln idag. 480:- för en bok! Ae de var helt galet dyrt. Men var tvungen att beställa hem en så de skulle komma nästa vecka nångång. Den adnra boken kunde jag inte beställa då efterrsom jag inte visste vilken av de 3 det var, så det får jag ringa och göra imorgon. Tack älskade svärfar som ställde upp och betalade böckerna! Guld värt. Ska ge tillbaka det när vi får pengar i September, men vilken ängel!♥




Och på tal om annat så är jag så arg PÅ ELF! De på har inte svarat mig och jag har skickat 4 mail! VART FAN ÄR MITT SMINK!?! GRRRRR. SÅ ARG. DE HAR DEN SÄMSTA SERVICEN, DET ÄR ETT SOM ÄR SÄKERT. SÄMST! JÄVLAR om de skickar tillbaka mitt smink.. IGEN! Jag menar.. Har inte fått något AVI!?! Och så skickade de tillbaka det till england? hur ska jag veta att sminket var framme? Hur ska jag veta att det är framme denna gång? De är frågor jag gärna vill få svar på. Och om folk googlar om elf och kommer in på min blogginlägg så kan jag säga, BESTÄLL INTE av dem, de är sämst, sämst, sämst!!


Tillägnad: Elf.


Kommentarer
Sabina

Fuck elf. Fuck'em.

2011-08-22 @ 20:29:06
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com
emily

JAAAAAAAAAAAA!

2011-08-22 @ 20:30:58
URL: http://agressia.blogg.se/
emily

fuck' em :(

2011-08-22 @ 20:31:09
URL: http://agressia.blogg.se/
Jejje

Haha ja satt o skratta för mig själv när ja hade 3mail om nya blogginlägg.. O alla från dig ;)

Aaa ja har tänkt x antal gånger att vi är lika, kul!

Så han pluggar han med, vadå?



Byta plats vore inte fel men ääh vi vänjer oss nog ;)

Men ang paketet så är inte ordernr till någon nytta. Kollinumret behövs. Men ja ska kika när ja är på jobbet next time..

Vilken skola är din då? Komvux vid väster tull?



Kram

2011-08-22 @ 21:09:41
URL: http://leonsmammas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!