11 Augusti.

2011-08-11 @ 10:52:09
Shululu alla och Godmorgon! Alltså måste bara säga att jag väntat på mitt paket från elf i 2 veckor nu. OOOH. segaste leveransen. Hoppas sminket kommer idag, då ska jag fota ALLT! och lägga in det i bloggen ;)
Idag är jag sjukt glad för lillen vaknade inte förrän 6.25! AH sovmorgon. Älskar det! Har precis käkat en äggmacka och ska väl börja plocka lite nu när joelito är på dagis :) Tänkte lägga mig ner och sova lite snart också eftersom jag jobbar till klockan 23.oo. Så måste vara pigg och alert ;) Gick verkligen skitbra igår på jobbet och jag behövde inte be om så mycket hjälp som den första dagen i kassan, för vet ni? haha, jag fick lära mig kassan och började få in snitsen sen när jag kommer till jobbet dagen efter så hade de ändrat kassasystemet, haha oo jag dog. Var som det var dag 1 igen. Men det var mycket lättare nu tycker jag! Jag hade förhör på service frågor igår och studerade som en idiot innan men jag klarade det galaaant, YES!

Mickis och Cilla kom förbi med sina små också, och så kom min moster, kusin, och en bekant till mig när jag jobbade haha och så var det en tjej som inte vågade beställa för hon läste min blogg, skitsöt var hon! Jag blev verkligen jätteglad. Hennes kompis ba "3 cheese! Min kompis vågar inte beställa för hon läser din blogg" hahah vadå chockad?! Och hon bara stod o fnittra i bakgrunden. Jag tänkte ge henne min autograf men jag vågade inte haha nävars. Men de va kul! Andra personen som känner igen mig i sommar, skitkul! Nu ska ni få se på något roligt, höll på att garva ihjäl mig till den här videon!

Kommentarer
towe

vad duktig du är :)

hur gör ni med joel nu då när du jobbar sent o så? tänkte om victor med jobbar sent alltså ;) :)

2011-08-11 @ 13:07:38
URL: http://towebomaan.blogg.se/
mickis

Komvux honey :) pluggar upp ämnen. Sen o oktober söker jag omvårdnad till våren..

2011-08-11 @ 15:36:34
URL: http://islaa.blogg.se/
Sabina

Shiiiiit vilken flipp han hade på filmen, helt gayyyyyyy fan, hahahahaha, han kan vara stolt över sin tattoo sen ;D

2011-08-11 @ 17:41:36
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com
Paulina

Vart är det du jobbar gumman? :) Pussen

2011-08-11 @ 18:30:03
URL: http://paulinakasten.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!