Noblessekakor

2011-04-07 @ 08:36:48
Okej! Jag ska inte ljuga. Kakorna igår blev det inget av. Haha. Gjorde den alldeles för tjock så istället för att ha den i ugnen i 10 minuter så hade jag i den en timma.. Men man lär sig av sina misstag. Joelito är fortfarande sjuk och blir hemma från dagis hela veckan. Så jag tänkte passa på att baka lite kakor :) Haha låter väldigt gammal, men det är faktiskt kul. Jag funderar på att baka en kaka i veckan :) Veckans kaka kanske den kan heta? nej okej, det här är ingen matblogg, jag vet. Haha :D Men idag ska jag baka Noblessekakor. Recept hittar ni här



Bilden kommer härifrån


Kommentarer
nathanelle

ingenfara, jag såg mailadressen! :)

2011-04-07 @ 08:57:32
URL: http://nattisays.blogg.se/
Carro - mamma till Noel

Synd att det inte blev någonting av dina kakor, men jag misslyckas oxå oftast första gången jag gör någonting nytt, man lär sig till nästa gång av sina misstag :P



Jaa, men kör på veckans kaka.. noblessekakor är svingoda! :D

2011-04-07 @ 10:45:02
URL: http://intox.blogg.se/
Jejje

Haha man blir ju värsta morsan när man går hemma med barn. Ja har börjat baka o pyssla mer sen Leon kom.

Men inte alltid man lyckas men bara fortsätta. Ja ska nog göra såna där marshmallows imorn :)



JA veckans kaka, perfa!! Kram

2011-04-07 @ 10:55:36
URL: http://leonsmammas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!