jag äger visst en båt!

2011-04-18 @ 09:26:13

Nä fyyyyyyyfan va bökigt det var med lösenord till bloggen, skriva i det hela tiden. haha nää det klarar vi oss utan :) Joelito hade tydligen påsklov nu. Hur efter är inte jag då? Haha! Ska passa på att sola nu, har ingen stol så får väl lägga ut en filt på våran "jättestora" balkong .. Blir man brun när man solar såhär tidigt på dagen förresten? Vill ju inte sitta i solen och vara stilla och ligga o pilla mig i röven för att det är så tråkigt typ. Vill ju att man ska bli brun. Nån som vet?



Jag och mina systrar i somras. och våga inte påstå att det inte är min kropp!
.. eller båt


Kommentarer
Paulina

De där med lösen på bloggen, det är bara att välja "kom ihåg mig" eller vad det nu står, så slipper du slriva in det hela tiden ;)



Jo du blir brun om du solar tidigt på dagen, det är då solen är som "starkast" :) Det brukar sägas att förmiddagen/lunch är det som bäst att sola..



Allt bra med dig gumman? Puss

2011-04-18 @ 12:50:51
URL: http://paulinakasten.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!