Busy busy

2011-04-27 @ 14:40:10
Har haft fullt upp dessa dagar och har inte hunnit blogga! Har varit ute hela dagarna och lekt med masor av barn :) + Sorterat kläderna jag inte använder och fotat dem och sålt för att försöka knåpa ihop till min älsklings födelsedagspresent! Han är så sjukt underbar och jag vill ge han nått han förtjänar♥ Igår var jag hos läkaren på magnetröntgen och hur jag kom dit OCH hem är en helt annan historia.. HAHA! Ska till läkaren imorgon igen och ta lite prover eftersom jag alltid är så trött och mår illa och har ont i kroppen, har ingen matlust och jaa... Får se vad dem säger.

Kommentarer
Carro

svar:nej dom är inte köpta på willys utan på maxihuset ica kostade 129kr

2011-04-27 @ 21:03:44
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Leia ♥

Är allt bra med dig? :D

2011-04-28 @ 14:02:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!