Ännu mera klag

2011-04-03 @ 08:03:28

Nu har mannen i huset blivit sjuk! Suck :( Jag börjar krya till mig, men är absolut inte frisk än.. Saken är den att jag har ont i magen och jag var ju på undersökning för ca 2 veckor sen. De sa att jag skulle ringa in när jag fick smärta på vänster sida, men jag har inte ring in för att jag har varit sjuk. Får se hur det är framåt kvällen. Jag är den som inte vill åka in till sjukhus för minsta lilla, speciellt inte när man måste betala 300 :- och inte har de pengarna egentligen. Victor har sprungit och spytt inatt och Joelito är också sjuk. 3 st nu.. Hur ska det gå..?
Nu vet ni vad jag gör idag iallafall!



P.s! Tack för ni svarar på frågorna nedan! :)


Kommentarer
Romina

såååå het. man smälter.. :o hahah, aa loooove att han dansar. så sexig, rauwr!

HAHA, nej oroa dig inte xd :D

2011-04-03 @ 09:51:16
URL: http://ruminas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!