All Cred till ensamstående mammor!

2011-04-05 @ 15:53:37

Idag har älsklingen åkt iväg för att storhandla, trots att han är sjuk♥ för det ekade verkligen ur både kyl, frys och skafferi, medans jag stannade hemma och tar hand om tvätten. Jag är helt stressad! Säg nån gång jag inte är det? Joelito springer iväg från mig i källaren hela tiden och jag får för mig att nån ska röva bort honom, så jag måste springa fram och tillbaka, samtidigt som jag försöker hänga upp tvätt. Nått som kan gå på 10 minuter tar 30. Haha! Ska springa ner nu igen.



Uppsvullen och gravid, inte en aning om hur mammalivet skulle vara. Men jag älskar det.


Kommentarer
Jennie

Va fin o förväntansfull du ser ut. Inte konstigt iof ;) Ja håller med dig om att mammalivet är underbart. Vi ska va glada att vi har barnens pappor :)

2011-04-06 @ 12:34:15
URL: http://leonsmamma.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!