16 April

2011-04-16 @ 10:24:22


Fick lite konstiga nyheter nyss.. Vet inte hur jag ska hantera det. Ska man bli arg? Ska man skratta? Ska man bli besviken? Jag vet inte. Känner en sjukt konstig känsla inom mig. Nån som varit ens trygghet så länge. Visst har man rätt till ett privatliv, men jag vet inte om detta inte är på gränsen alltså..

Imorgon sätter jag lösen på bloggen!
Fråga mig efter lösen på Emily Figueroa på facebook.
Men som jag sa, vissa kan inte få det, tyvärr. Men fråga gärna.


Kommentarer
Emmie

Jag vill ha ditt lösenord=))) Älskar att läsa din blogg

Puss & Kram Emmie

2011-04-16 @ 11:19:44
Jennie

me 2 :P

2011-04-16 @ 11:39:46
URL: http://leonsmammas.blogg.se/
Emily

*Skickar mail till er på face när jag fixat det :), Emmie, satt och läste ett brev från sävast tiden, skitkul o läsa <3*

2011-04-16 @ 12:20:50
URL: http://agressia.blogg.se/
Louise J

Jadu, vad ska man säga? Ingen aning.



Skicka ditt lösen till mig när du kommit på det!



Love u.

Puss

2011-04-16 @ 13:47:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!