Vilka idioter det finns.

2010-09-15 @ 09:07:36

Gick in på en blogg och såg att en tjej hade "abort" som en kategori så jag tänkte gå in och läsa hennes berättelse och ge henne några stöttande ord TILLS jag såg att hon hade lagt upp en bild på döda spädbarn i en svart sopsäck och jag blev så jäääävla arg och frågade henne om hon tyckte det var passande att hon la upp en sån bild och fick då svaret "Abort=dött barn, min blogg jag skriver vad jag vill, gå inte in på den om det inte passar"



OCH så fick jag höra att jag var känslig. eeeehhh? Men seriöst eller!? Det handlar inte om att vara känslig eller inte, man laddar inte upp såna bilder, så jävla patetiskt!

 Tycker ni det är okej att man lägger upp såna jävla motbjudande bilder? Det borde fan vara olagligt. Nån som håller med mig eller är jag helt ute & cyklar?


Kommentarer
linda

håller med dig! idiot!

2010-09-15 @ 11:53:04
Bella - Max och Melvins mamma

Men guuud vilken idiot! Söt son du har :)

2010-09-15 @ 17:14:14
URL: http://metrobloggen.se/maamalicious

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!