Utgång ikväll

2010-09-18 @ 11:47:03

Idag ska jag & älskling gå ut och för första gången ska Joel sova borta. Jag är såå nervös. Men det blir nog bra. Önskar dock att jag var på mer partymode men det är jag inte. Det kanske kommer sen när vi drar på förfesten hos min syster. Får hoppas så. Känns som jag inte har nått att ta på mig, vill inte visa mina armar för jag hatar dom. Det är inte mycket ärr, men de finns där och jag skäms. Hur som haver nu ska jag packa ner lite av Joels saker och hoppas få känna lite partykänsla. Hoppas den kommer..


Kommentarer
towe

faan hörru jag kan inte gå ut ikväll =/ tappade plånboken igår, och där hade jag ju körkort och hela kittet.

hoppas ni får kul iallafall :D

2010-09-18 @ 12:51:05
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!