Ute på promenad

2010-09-13 @ 23:10:05

Idag var Ju mormor och min lillebror här :) Sen ville älskling gå ut så, vi tog en liten kvällspromenix till Vasa parken. Fan vad fint de har gjort på den nya parken! Jag hoppas verkligen inte folk förstör där nu. Snälla ni, låt det förbli fint nu :)
Asså ibland när jag bloggar låter jag som en tant! Skulle bara säga det. Nej, nu ska jag inte skriva mer för att jag är supertrött och jag stavar fel hela tiden så jag får rätta och rätta..
Så här kommer bilder

Joel med sin morbror Victor

Joel är liiite hårdhänt ibland

Men det gör inget :)

Victor & Joel

Joel gungar på en gunghäst :)

Jag& Joel gungar gunga (nähä?)


Nae nu går fan mina ögon i Kors!
Tack ännu en gång för den snygga designen Tess!


Kommentarer
carolina

Jag har försökt att ringa honom hela dagen utan att han svarar.sa din man att jag hade ringt och frågat om våran bror Vic var kvar?men jag hade otur han hade redan gått.har ringt och skickat mess till bror utan fått svar

2010-09-13 @ 23:21:42
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Elin sandgren

Okej tack för din åsikt :)

2010-09-15 @ 09:04:29
URL: http://lazybitch.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!