Shopping, shopping, shopping!

2010-09-29 @ 18:09:15

Mina nya
(jag vet inga vinterskor, men jag kan ha dem i sommar :thumbup: )


Kom hem från stan för en stund sen! Fick en peng av Vics pappa & farfar så jag kunde få köpa mig nått fint och det gjorde jag! Tack tack tack♥ Det blev :
2 par leggings- ett par svarta skinn och ett par jeansliknande.
Ett halsband (silver)
Ett armband (silver)
En överdragströja
Ett par skor.
Tre ansiktsmasker
En maskara
Allt gick på 500 lappen. Inte illa!
Känner mig så dum när jag unnar mig nått, jag känner mig så självisk. :/ Men nu var de menat till mig och jag unnade mig det och det var sååå kul att handla så mycket till mig själv. Jag är så glad nu! :D
Tack älskade syster Carro för att vi spendera tid med varandra! Älskar dig!
Förresten..
GISSA vad skorna gick på?







Kommentarer
Carolina

tack själv:)

2010-09-29 @ 21:14:00
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!