Möten hela dagen

2010-09-14 @ 10:12:18
Godmorgon!
Idag ska jag fara hit och dit hela dagen.
Har läkartid med Joelito klockan ett, samtidigt som jag måste vara på Timjan, men jag går direkt dit efter läkarsamtalet - det tar en halvtimme att gå dit. Uuuh. Sen har jag & Victor möte halv fyra och det brukar ju ta en & en halv timme.. Sen ska vi äta en bit, så vi är inte hemma förrän sent så jag kommer nog vara för jävla trött idag :) Menmen, vad gör man inte för att må bra?

Om en timme ska jag väcka Vic. Han har sovmorgon idag ;) Sen ska jag hoppa in i en dusch och få känna mig reeeen. Jag känner mig så smutsig nu för tiden. Känner mig inte fräsch, men ändå går de knappt en dag mellan varje dusch.. Det sitter ju psykiskt, men det är så konstigt att jag ändå mår bra? Annars när jag har känt mig smutsig så har jag mått förjävla dåligt? Men jag ska inte klaga. Nu vet jag inte hur jag kom in på det här samtalet..
Jag bara babblar.
 Vi hörs♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!