liiite besviken

2010-09-28 @ 09:12:20


17 år på bilden :) tagen -06

jag trodde jag skulle vara mörbultad idag, men icke. :P Känner mig bara lite seg i benen och knät fick sig en smäll igår också för jag -puckot- skulle bestämt ställa mig framför rebecka när hon höll på med crosstrainern så jag fick en smäll mot knät och självklart det knä jag haft problem med. Heja mig! Heja mig!

 Tog det ändå ganska lugnt igår, så kanske därför jag inte känner så mycket :) Det gäller att börja vänja kroppen. Så nu jävlar ska jag träna, träna träna och "få" (läs: kämpa för) en kropp som jag kan vara stolt över igen :)
Trots att det uppstod massa krångel till en början så kom vi igång rätt så fort!


snart ska vi till Timjan och jag kommer som vanligt få väcka Joel när han sover för att vi ska hinna till Timjan. ´Får alltid väcka han innan vi ska gå, eftersom vi går vid 12.30 och han brukar somna vid 11 - 11.30..


Kommentarer
Carolina

Tofflorna kostar 49kr.ja det stämmer 5 st för hundra kroner allså sköljmedel.dessa med tvättmedel:) men jag tog inte 5 st skulle aldrig orka bärra det själv.

2010-09-28 @ 09:27:59
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Carolina

5 sköljmedel köpte jag ja men inte 5 tvättmedel. allså sköl och tvätt 5 st för hundra kr. men jag kände att jag aldrig skulle ork a bärra hem allt själv.

2010-09-28 @ 15:33:25
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!