Julia

2010-09-16 @ 22:21:37

Vill ni veta nått sjukt? Jag har i flera dagar tjatat på min älskling om att jag vill göra en tandblekning och så skriver en tjej som heter Julia till mig att hon har startat ett samarbete med ett företag som heter simplesmile. Om man vinner så vinner man ett paket utav den populära tandblekningen "classic" värde 395:- samt den rykande heta nyheten superskenan som ännu inte har lanserats på marknaden :)


HUR COOLT SKULLE DET INTE VARA ATT VINNA DET?
Ganska coolt att hon skrev att hon hade en tävling med det jag önskar mig mest!
Hennes blogg är : http://magnific.se 
Kika in!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!