Ibland är allt skit.

2010-09-28 @ 22:24:42

Tog bilden på mig själv December -06 på egehem


Idag har jag skrattat, gråtit, varit rädd, oroat mig för framtida jobb och tröttnat på att vara alla till lags. En alltiallodag helt enkelt. Imorn ska jag träna bort att ilska på gymmet. BEHÖVS!
Det är så svårt för jag vet inte om jag egentligen är arg, ledsen eller sårad eller irriterad - jag vet inte. Det är så jävla jobbigt. Ibland vill jag bara skrika ut vad jag egentligen tycker och tänker! Jag är så trött på att jämt vara snäll,gullig, rolig och glad. Jag kan aldrig säga ifrån eller vad jag egentligen vill för att jag är rädd att såra personen ifråga MEN det tär bara på mig tillslut. Jag vill vara som Louise, jag vill gå från att inte säga ifrån till att vara mästare på det. Så vill jag vara och jag ska kämpa för det. För det här tär bara på mig och jag är trött på det, jag är så jävla trött på det. SICK SICK SICK.


Kommentarer
Empa

Kan trösta dig med att du inte är ensam om att känna sådär! :)

2010-09-28 @ 22:52:29
URL: http://eempaa.blogg.se/
Sabina

Jag har det också sådär ibland gumman, du är inte ensam. <3 Älskar dig!

2010-09-28 @ 23:01:04
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com
Carolina

ställ dig vid en spegel hemma och börja säg i från öva och öva till slut kommer det tt funka.så gjorde jag innan jag lärde mig att säga i från träning ger allt.Hoppas attt det fixar sig och att din dag i morgon känns bättre<3 älskar dig syrran för den du är

2010-09-28 @ 23:11:49
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Vic

You go girl! :D

2010-09-29 @ 07:35:02

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!