hur trött får man bli?

2010-09-25 @ 15:49:58



Jag fick sovmorgon till 11 idag och skulle åkt och handlat med Vic, hans pappa och lillen. Men jag kände att jag var så trött att jag inte skulle orka gå i affärer. Jag blir alltid trött av att vara i affärer bland massa folk och idag skulle jag verkligen kola om jag skulle gå. Så jag stannade hemma och ska passa på att städa lite nu när det är lugnt och tyst hemma :) Sen om det finns tid över så ska jag vila! Blir tacos på menyn idag :D

Tänkte även ta lite bilder av lägenheten senare och lägga upp!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!