Hungrar ihjäl

2010-09-22 @ 21:07:51

Fyfaaan vad jag är hungrig! Jag tog fram kyckling och skulle äta keso med bulgur och gurka.
När kycklingen var upptinad så märkte jag att keson hade gått ut trots att den var nyköpt. JÄVLA ICA LJURA!
Skitsamma, jag kan äta kyckling och bulgur och så fanns det ingen bulgur! Och de köttet vi har i frysen är bara sånt där fin kött som jag inte vet hur man lagar! Så älskling skulle komma med lite mackedonken när han slutat! Men han slutar inte förrän 22.15 och det tar ett tag o gå hem så han är väl inte hemma förrän 23.00 då Joel brukar vakna. Haha åååh.. Maaat..


Kommentarer
Sabina

Jag äter också massa mat, mat är underbarast. Efter min graviditet så har jag fått något "fel" på min omsättning i kroppen som gör att jag inte kan gå upp i vikt, utan går bara ner i vikt vad jag än gör.

En av fyra tvillingmammor får så, och jag blev en av dom. Det suger hårt, för jag har gått ner jättemycket och rumpan är poff borta, hahaha. Men jag ska fixa dit rumpan sen igen, blir att äta mc donald's och blir massa tjock, om det nu går. :P



Går du lätt upp i vikt eller ner efter graviditeten?

2010-09-22 @ 21:56:14
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!