hejja hejja!

2010-09-22 @ 14:34:40

Lillebror kom på besök :) Han behövde duscha eftersom de hade haft någon övning i skolan och han är såå duktig och jag är så stolt över honom som orkar kämpa och forsätta med skolan trots att han har haft så mycket emot sig. Han ska utbilda sig till brandman och det tycker jag inte om! Jag blir så rädd :P men jag ska själv bli polis så.. :)
Nej nu ska jag gå och snora nån annanstans. Tog tempen på lillen och han har också feber nu.

SEN SKA JAG INTE GÅ I NÄRHETEN AV NÅGON SOM ÄR SJUK!

En bra nyhet är att jag ska börja träna på kvällarna med Chenour, härligt härligt! Äntligen kommer jag igång!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!