Händelserik dag idag

2010-09-24 @ 19:18:52

Vi skulle gå en långåromenad men var superhungriga så vi drog och käkade lite thai. MUMMA!♥ Och där såg jag Keyla för första gången (Jonnas dotter) och hon var sååååå liten, trodde jag skulle smälta. Sen blev det att vi gick och strosade på stan och lite hårprodukter till Victor och 2 kuddar fick följa med hem :) Vi fick gå en snabbis för lillesyster ringde och frågade hur dags hon skulle komma.
"Komma?" tänkte jag. "Vadå komma?"
Så kom jag på att just fan i havet jag skulle sminka henne innan hon skulle på disco, så var tvungen att skynda oss :) Vi hämtade även ut ett paket som vi beställde från Merdicard som jag skrev om för några dagar sen :) Det var en SUPERFIN termos och en väska och 4 st koppar! Vi har ju pratat om att dricka oboy en höstkväll men vi har inte haft nån termos så det blev superbra med det.

Här kommer lite bilder från idag!
Termosen, väskan och kopparna :)

Kuddarna kostade 99 :- st och det var ju bara taget :) Vi har letat efter kuddar med fyfan vad dyrt det är!
Fatima & syster Jennifer

Min lilla söta modellsyster :)

En förjävla trött Emily :o

Älskade Micke och Joel :love:


Nu ska jag proppa i mig lite godis! :)

Haha. Kom just på att Victor skällde ut en arbetare för att han hela jävla tiden skulle gå förbi oss med en stor matvagn för att hämta några brickor som han lika gärna kunde ha burit förhand. Så vi fick hela tiden ställa oss upp och flytta vagnen för att han skulle komma förbi och lite matro vill man ju fan ha. Haha, han var så buwsig som skällde ut han :P


Kommentarer
sandra, ung & gravid

2010-09-25 @ 11:37:15
sandra, ung & gravid

sv: hehe tack!:)

Nej, tant är du inte, äldre än mig dock ;)

2010-09-25 @ 11:38:13
URL: http://sandraaes.blogg.se/
carolina

ja jennifer är verkligen vacker:) Joel ser ut att tänka vem är du micke? vad roligt att du har fixat en termoss.Synd att du inte har sagt något jag har 6 st termossar här hemma.

2010-09-25 @ 12:23:54
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!