Det var värt det.

2010-09-21 @ 23:17:31

Sitter nu och snorar som en jagvetintevad. Jag skulle egentligen inte gå ut idag för att jag redan var förkyld och hostig och kände mig sjuk. Men som sagt ringde min Kp och jag skulle även få träffa min älskade Nona♥ Och det fick jag! Vi drog till Sibylla och käkade lite mat och det var jättegott och roligt att sitta och snacka om massa gammalt och yaddi yaddi yadda :)

Victor kom senare med Joel och efter vi sagt hejdå till älskade Haaga så drog vi och tittade lite på barnskor och fyfan vad dyrt det är med barnskor? expediten i affären sa att de växer ur skorna ganska fort också. Men de hade knappt fodrade skor så vi drog till H&M och shoppade lite till bäsi inför hösten nu.



Det märktes vad han tyckte om och inte



Kommentarer
syster

nej stackan ser du inte att han bara älskar att ha mössa på sig och inget annat:)

2010-09-22 @ 10:39:24
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Linda

melle gillar inte heller halsduk ..



ja tydliga bilder :P

2010-09-22 @ 12:45:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!