Blogga, blogga, blogga.

2010-09-14 @ 23:11:28

Jag vill bara blogga i massa! Helst skulle jag vilja bo i min blogg :) Nån som vet om det är möjligt? Bcz I LOVE it :)
"LOVE LOVE I WANT YOUR LOVE"
Idag hade vi möte iallfall och det gick bra :) Lite tårar hit och dit, men det var skönt. Dock fick jag sååå ont i huvudet så jag fick ta två panodil. Nån mer än jag som får ont i huvudet när man gråter? Eller är det bara jag som är knäpp?

Vet ni vad jag förövrigt har kommit på? Att man kan ha laptopen och blogga i sängen, HUR HÄRLIGT!? Jag har en tendens att glömma det! Haha! Jag tänkte slänga upp en video där jag sjunger men jag är lite tveksam för att min trapp har blivit en krigzon (jag skojar inte) för 2 veckor sen var det en grannjävel som sparkade in portdörren klockan 4 på morgonen så man vaknade av ett jävla ryck. Hela glaset krossades och sen gick de in i sitt hem som inngenting hade hänt, jävla idiotjävlar.

Dagen efter kommer det upp en lapp där de står att de ska bli anmälda. Fine.
Veckan efter sliter de bort den lappen och skriver en egen om att de är oskyldiga. Går att diskuteras.
Igår kom det upp ännu en lapp där det stod att "man inte ska öppna dörrarna i trappen så hårt, att man inte ska trampa så hårt eller väsnas när man går i trappen, och att man inte ska väsnas hemma för den delen". Ja, man får i princip inte andas i sitt eget hem. VAD HAR HÄNT MED MINA ÄLSKADE GRANNAR OCH DEN GODA STÄMNINGEN?! Det har förstörts sen porten blev insparkad.

Idag hörde jag också grannen mittemot, hon gick upp och verkligen skrek åt ett par grannar.Så, jag vet inte om jag vågar spela musik och jag vet inte om jag vågar sjunga, för sist knackade en gubbe på och sa att jag skulle sänka volymen klockan 14.00 för att det dunkade ut i trapphuset. Oj, vilka högtalare min laptop har tänkte jag. De dunkar ända ut i trappen. Förlåt konstapel gammal för att man lever.


Kommentarer
tess

Hehe jo men jag e en liten velig sak :D kan aldrig bestämma mig :P haha men rosa fåre bli :D Okeej kikar in hos henne då :)

2010-09-14 @ 23:25:53
URL: http://taassiiie.blogg.se/
Elin sandgren

Abort = dött barn.

Säg det till han/hon som la upp bilden på internet från början.

2010-09-14 @ 23:52:36
URL: http://lazybitch.blogg.se/
Sabina

Hihi jag blir så glad när du skriver att du bara vill blogga, och jag blir så glad när du uppdaterar hela tiden! Jag har sagt det förut; DIN BLOGG ÄR JU SKITBRA, tänk om du hade slutat blogga?! Sa ju att du skulle keep going!!! (Y) Du är bäst!



Och sv; Jag har shoppat sönder swefox!!! :(

De har jättekonstiga storlekar och kläder, men jag har låtit mig luras ca 15 gånger... Hahaha, hela tiden har jag hoppats på att storleken ska vara bättre och sitta bättre. Men icke!



Puss!

2010-09-15 @ 21:33:51
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!