Är dagen redan slut?

2010-09-16 @ 23:08:58

Dagen har gått så jävla snabbt idag. bara bestått av att fixa med kläder.. Jag tycker faktiskt om att tvätta. Iallafall när Vic är hemma för då kan jag springa ner och vika tvätten i lugn och ro och få lite tid för mig själv bland nytvättade kläder som doftar såå gott. Men en sak jag har tänkt på är att jag tycker att alla andras tvätt luktar godare än min. Nån mer som tycker så? Alla människor har ju sin egna doft och det är så sjukt att man inte kan känna sin egna. Bla bla jag är så trött så nu ska jag slänga mig i sängen och mysa med min älskling. Puss



Kommentarer
CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Härligt! Skönt när det börjar bli klart, längtar tills vi kan börja göra iordning barnrummet vi med,

Okej ja men det är ju bra att börja med lägenhet i alla fall.

Kul att du tycker det, blir lika glad varje gång jag får höra sånt! :)

2010-09-16 @ 23:32:38
URL: http://classys.blogg.se/
♥piinkpiiercing - the one and only♥

söt blogg du har ^^

2010-09-17 @ 10:43:33
URL: http://piinkpiiercing.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!