25 september

2010-09-25 @ 17:08:22

Pjuh! Nu har jag städat klart. Funderar på att gå och lägga mig en stund. Är så trött så fyfan. Gott ska det bli med massa mat som kommer snart! Får se vad han köpt för gott :D
Har skrubbat ur kylskåpet och slängt allt gammalt så det får plats med nytt..
Ska börja med tacosen direkt sen. Jag vet inte om jag är trött för att jag är hungrig, för som sagt så är jag i en period där jag inte känner mig hungrig..
Nu måste jag kila ner fick ett sms av älskling!



Vad har ni i eran tacos? Jag har majonäs, gurka, sallad, majs och lök = SUPERGOTT!


Kommentarer
carolina

fy fan jag spyr på skiten.vi ska med äta taccos om 3 min är det klart och jag hatar tacos jimmie ska jämt laga det en gång i veckan.vi har majs.rödlök.tomat.papprika,gurka,gräddfil och så får vi inte glömma bannaner.

2010-09-25 @ 19:33:50
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

Majonäs?? det var en annerlunda ingridiens ( stavning ) :p , jag brukar ha Gräddfil huhu.



Bra fråga, min man är utbildad som kock så han gör det mesta i köket. förut var det jäkligt mycket kött rätter nu är det mer enklare fast jäkligt gott för att grabben ska få äta.



det som är inne nu här hemma är ju , Wok , Korvstroganof , köttbullar med potatis och gräddsås, Lax med potatis och G- såsen, fan minns inte vad den heter men typ vitlöksdressing fast i fisksås ... finns i fiskdisken på ica haha ;p , eller lax med potatis och stuvad spinat , köttfärssås med sååå mycket grädde och creme fräsh i och makaroner. Mjammiii , kanske något iaf ??



hoppas det funkade med vagnen , eller att det gick lättare.

men fina grannar låter helt wierdo faktiskt! sån port skulle aldrig jag klara av att bo i med mina attetyds problem och aggrisations problem :/



kramar.

2010-09-25 @ 20:00:52
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
syrran

svar: ju det är as gott med bannan till taccosen.ost glömde jag säga förut men det tar jag inte varje gång blir s dålig i magen av osten(mycke mjölk i ost)

2010-09-25 @ 21:58:24
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Vic

Ost är gjort på mjölk :P

2010-09-27 @ 18:20:54

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!