Wanties.

2010-10-29 @ 23:49:05

Oh, skrev världens längsta inlägg men jag råkade komma emot nån knapp så de försvann. Jobbigt.com

Dör av törst. Drack nyss oboy men det hjälpte inte. Vill egentligen ha ett stort glas med vatten, men just nu blir jag äcklad av det :( Kan inte dricka för att jag får för mig att det är massa baketerier i.
Jag försöker tänka förnuftigt öch tänka att det är rent och fräscht vatten - för det är det. Men jag kan verkligen inte dricka det just nu, det bara går inte. :'( Orkar inte ha det såhär. Ibland är det det enda jag tänker på. Äckligt,smutsigt. Och ibland bekommer det mig inte alls? Förstår inte.


Hittade iallafall jättesöta klänningar på Nellys


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!