Vill inte, vill inte, vill inte

2010-10-26 @ 10:29:50


Mi amor.

Victor fick avsluta mitt inlägg igår för lillen vaknade och grät. Jag undrar varför de gråter när de vaknar om nätterna? För det gör han ju inte på mornarna? Iallafall. Idag ska jag till Timjan och jag vill verkligen inte gå! Vill inte, vill inte, vill inte.

Allt leder bara till stress när jag går dit.. Jag måste hålla Joel vaken så han är supergrinig innan vi ska gå för han kan inte somna innan eftersom jag måste ta på han ytterkläder och lägga han i vagnen osv osv.
Sen blir jag stressad av att han måste äta innan för vi har inte "rast" förrän kl 14 (är där mellan 13.oo - 15.oo)
Och jag vill inte vänta så länge med att ge han mat. Oh bara problem när man ska dit. Tycker inte ens det är bra där längre.

För er som inte vet vad Timjan är så är det för mammor som inte mår så bra. Eller ja, det är väl det bästa sättet att förklara det på.
Jag vill verkligen inte gå. Orkar inte med massa onödig stress och jag känner verkligen att det inte ger mig nått längre.. Bara stress (som jag sagt 3 gånger redan, haha!) Jaja.. Får ta mig i kragfan och gå dit ändå. Kul jul.


Kommentarer
carro

emily du ska absolut inte gått ditt om du inte mår bra av att gå ditt du ska inte behöva känna dig stressas och tvingad att gå ditt.

2010-10-26 @ 11:53:11
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
carolina-från Norrköping

nej inte paris hilton. själv tycker jag att det verkar vara kissie.

2010-10-26 @ 14:03:58
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Lalala

Jag försökte själv gå på sånt där, Hedvig´s (tillhör familjecentralen Strömmen) heter det. En grupp för mammor som inte mår bra, men det är svårt att slappna av när man precis är nybliven mamma och samtidigt vill vara sig själv och kunna häva ur sig all skit man tänker på. inte så lätt när den lille bebisen är med! Förstår precis hur du känner dig....

2010-10-26 @ 20:40:33
emily

"LALALA"

förstår hur du känner! Ibland är det jobbigt att gå dit och man vill bara säga allt vad man känner, men jag är rädd för att bli dömd för det.. Och det är ju inte meningen.. KRAM

2010-10-28 @ 23:08:08
URL: http://agressia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!