Storstäd

2010-10-10 @ 18:34:03



Victor gick ut med Joel ett tag idag så jag kunde städa här hemma. Det är så svårt att städa när man har en som kryper och ställer sig mot allt och är rädd för dammsugaren. Lillen är sjuk, vill egentligen inte att han ska vara ute, men vi packade på han lite. Men det hindrade ju inte hans blöja från att läcka?! Fattar inte hur det gick till så när de kom hem fikc jag skrubba ännu mer än vad jag gjort. Vagnen får inte lukta kiss, då dör jag! Haha. Men problem fixat iallafall ;) Har tatt lite kort på lägenheten och ska lägga ut det strax! Vi väntar nämligen besök av Vic's morbror som ska komma hit och hämta vårat gamla matbord! Hörs snart!
Har förresten ritat upp en planlösning så ni ser hur våran lägenhet ser ut! Intressant?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!