Nu vet ni..

2010-10-18 @ 14:54:19
Nu börjar jag bli RIKTIGT rastlös! Joel har sovit sen syster lämnade han.
När han är vaken vill jag att han ska sova (ibland) och när han sover vill jag att han ska vara vaken!
Jag måste hinna mata han för snart ska jag iväg och träna med Chennour! Uhhhh jag är så pepp! Men när jag kommer dit vill jag bara sätta mig i ett hörn där ingen ser mig för övningarna är så jobbiga. Blä.
Men ska man bli fin får man lida pin. Så fult ordspråk, men så är det. kanske ska väcka lillen? eller? åh, jag har SÅ tråkigt. Kanske ska moppa golvet. Ja, jag moppar nog golvet. Ja, jag gör fan det.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!