Nästan jämt går livet emot mig, tack!

2010-10-07 @ 09:12:51



Hej! Vill ni höra om min helvetesdag? Inte?
Det ska ni får göra ändå! Eller egentligen är det hela veckan som varit jobbig, eller ja egentligen är allt jobbigt.
Ja, allt är jobbigt.
Hela veckan har jag fart  och flängt, gått hit & dit, fått rubba på Joels sovtider för att hinna gå på möten som jag ibland bara ville säga : Stoppa upp tideena i arlset, jag kommer inte, till.


På det hela så har Joel blivit sjuk också, hostig och snorig och gnällig. Så jag har - som jag sa igår, fått göra ALLT men inget har hjälpt.
Igår var allt skitjobbigt och det kändes som jag skulle bryta ihop, jag var ledsen, jag ville prata. Men sen hände en sak och jag blev sur och tjurade istället min sista vakna timma. Inte ett roligt sätt att somna på, men "så är livet" Inatt har Joel vaknat flera gånger och haft svårt att andas.. Eller ja alltså han var ju förkyld.
Så jag fick gå upp med en superpigg bebis klockan halv 4 på morgonen och suga rent hans näsa i hans protester. Han skrek och slängde med armar och ben.. Lite fick jag iallafall ut. Sen tog det ett tag att söva honom. När han väl somnade så kunde inte jag somna om för att grannjävlarna höll på att slå nått mot golvet. VAD FAN!?

Imorse var jag helt slut och inatt skulle vara den natt jag skulle behövt sömn eftersom de va så jobbigt igår, men nej. Tog av Joel blöjan och vädrade han i kanske 3 minuter, gick och blötter fötterna i duschen ,eftersom jag frös.
Sen ber jag Vic kolla vad Joel gjorde. jaaaaaaaaa då hade han bajsat så jag fick duscha av han och Vic gick till jobbet och sen fick jag ta upp bajset som låg utsmetat på golvet.

Fräscht? Nej
Kul? Nej
Trött mamma? JA.

Ibland hatar jag saker som händer i mitt liv. Jag är så trött nu att jag gråter närsomhelst. Jag vill få sova! Victor jobbar nästan varje dag och det här börjar få mig att må SKIT rent ut sagt. Tänker inte säga att jag mår bra när jag inte gör det.


Kommentarer
towe

JAG FÖRSTÅR PRECIS HUR DU KÄNNER :( Men det blir bättre med tiden, eller åldern! man usch så frustrerad man varit ett par gånger, inte alls kul =/

2010-10-09 @ 08:48:26
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!