Mmm.. mat!

2010-10-22 @ 14:05:08



Satte precis på Bulgur! Det tar så lång tid för det att koka upp! Blir kyckling & Bulgur blandat med ris till lunch :) Sen blir det Keso och sallad till. Ååh hungrar ihjäl! Har inte ätit frukost (tycker inte om det) När jag tänker efter så har jag aldrig ätit frukost. Bara när jag var gravid och då var det det godaste jag nånsin varit med om och jag frågade mig själv hur jag kunde ha skippat frukosten, det var ju det godaste som fanns att stoppa en baguette i munnen med oboy till. Men efter Joel kom så fick jag tillbaka det där. Att jag inte tyckte om frukost.
Iallafall!

Vic ligger och sover, han gick upp med Joel som fick för sig att vakna halv 7 imorse. Jag hann att bli pigg, men somnade om ganska fort. Victor ska jobba natt idag så han ville vila lite innan. Så han orkar vara uppe inatt♥
Vid halv t5 ska jag pallra mitt arsel till Friskis och träna! Träna träna träna. Synd att man inte kunde träna bort de där brisntningarna som kom 4 dagar innan Joel kom. Maximal otur. Det var ju värt det. Men klart man hellre önskar att man inte hade, än att man hade. Jag gör det iallafall.
Nu blir det mycket text här. Ska ge Joel lite mellanmål, sen fortsätta med maten.
Puss sålänge!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!