LYX!

2010-10-18 @ 10:18:31

Höll på att städa när det ringde på dörren. Mobbad som jag är så tänkte jag direkt " jag har väl inga vänner?" haha. Och var det en vän? Nej :P Det var syster och hon sa att hon ville ta med sig Joel till öpnna förskolan! Om jag protesterade? Nej. Never. Aldrig. Icke. Nainch. "Ja visst" sa jag och nu lever jag i lyx i några timmar. Jag kan äta frukost helt ENSAM i lugn & ro. HUR HÄRLIGT!? Nu ska jag njuta. 

Fick förresten reklam i brevlådan och jag blev förbannad för att vi får jämt reklam trots att det står "Ingen reklam" Så jag öppnade upp dörren och sa till mannen som höll på att komma ner för trappan

jag : ursäkta? Ingen reklam? Pekar på dörren
Han: Men det är ingen reklam?
Jag ?
Han : Det är en inbjudan.
Jag: Till?
Han : Gud.
Jag: Jaha okej? men jag är buddhist.

Inte fan har jag sett nån springa ner för trappan så. Blev han rädd eller?


Kommentarer
W - ung 3barnsmamma & Fotograf

hahaha klockren text :p



ja! jag tycker det ä bra att socialen finns till dem som behöver hjälp, dem har hjälpt mig jätte mycket men nu står jag på egna ben.



vart bor du då? :O

kramar

2010-10-18 @ 11:46:40
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Anonym

underbart!



ds super mega fint att joel kan stå! de e så underbart att få följa dej och din fin,fina familj! ha de underbart och hoppas du klarar dej utan Gud då;)

2010-10-18 @ 12:02:27
emily

Tack så mycket! Vad glad jag blir!

Jaa, haha får väl klara mig utan gud ;)

2010-10-18 @ 12:08:34
URL: http://agressia.blogg.se/
Carolina

å vad snällt av patty att tänka på att ta med joel ditt så du får lite avlastning och får vara med dig själv ett tag. hade det gått bra då?

2010-10-18 @ 15:22:58
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!