Jag är glad.

2010-10-01 @ 22:33:15



Jag älskar min blogg, jag älskar att blogga, jag älskar att ni läser den och bäst av allt. Jag älskar eran feedback! SÅ glad jag blir när jag får höra att nån tycker om min blogg. Jag blir helt varm. Nått som också gör mig glad är att ni tycker om mina "roliga videos" när jag själv inte tycker de blev speciellt bra. Tänk då hur bra de kommer bli när jag lägger ner all min energi i det. Jag ska göra det, jag ska göra mer roliga videos som jag också tycker är roliga. Såfort jag skaffar windowsmoviemaker (den gamla för den nya suger)

Ja, just nu rockar mitt liv! Jag älskar det! Jag har också pratat lite med emma om att vi ska fotografera mig. Hon är så jävla duktig! Behöver en lite ego-boost nu känner jag! :D
Allt är så underbart och jag ska försöka hålla fast vid den här känslan för då känns det som jag klarar av allt!


Kommentarer
W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

amen gubben liten då, månaderna går ju. du måste prata med bvc om det finns råd hos dem, för mitt råd är bara kämpa och tvinga få han att förstå att han inte får annat en tutte . en tjej kompis har lika dant problem med hennes dotter.



kramar.

2010-10-02 @ 18:56:42
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Anonym

tycker du är en helt fantastisk människa och det är underbar att få följa din fin, fina familj här på bloggen är så glad för din skull! och din unge måste ta-mej-fan va den sötaste jag sett någonsin! // en som tjej från viken

2010-10-03 @ 10:32:40
Emily

Ååååååååååååh! Tack så JÄTTEmycket. Jag blir så jäkla glad! :D tack tack tack!

2010-10-03 @ 10:48:00
URL: http://agressia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!