Förlåt för lite dålig uppdatering

2010-10-26 @ 00:02:14
Hej! Idag har bloggen fått lida lite! Sorry, men vi har varit upptagna hela dagen och jag har njutit av varenda sekund nu när Victor är ledig! Det känns så skönt när han är hemma med mig.. Inte bara för att jag får mer hjälp med Joel utan bara att han finns här. Han är min trygghet, mitt liv, mitt allt. Jag älskar han så otroligt mycket så det inte finns ord för det.

Först åkte vi iväg och storhandlade, kylskåpet ekade så jag stod inte ut, haha! Och vet ni att jag kan lova er att såhär många barnmatsburkar har jag ALDRIG sett i ett kylskåp. Tror vi har ca 20..? burkar. Skönt, så slipper man gå fram och tillbaka och småhandla nästan varannan dag, det blir jobbigt tillslut!

Vi bestämde för att åka till Coop istället för Citygross ( Kände att vi var tvugna att variera oss) Och de har faktiskt inte så mycket på citygross. Vi hittade massa smått och gott...

(... och nu vakna Joel så Emily var tvungen att sticka och söva honom den lilla mamma-grisen.. )

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!