Bilder på lilla Keylin Nicole♥

2010-10-17 @ 12:29:29


Igår åkte vi och hälsade på Mickis & José och såg deras lilla flicka! :D
Hon var SÅ söt att jag nästan dog. Haha.
Hon var verkligen jätteliten. Joel var inte så liten. Jag vet att man säger" min bebis var inte så liten" men han var verkligen inte det. Han hade större huvud. Kommer ihåg när jag låg på bb och såg alla barn, de alla var så små, medans joel var gigantisk!

Bebis & Pappa väntar :)

Jag & mitt lilla charmtroll väntar på bebis :)

Keylin Nicole

Stolt pappa :)

Hon hade världens finaste ögon!

Sen somnade hon, haha!


Kommentarer
Kim

Gud sååå söt! Tycker hon påminner lite om Khira =) Är nog allt hår! Hihi

2010-10-17 @ 13:32:18
Emily

Vet du Kim att jag också tyckte det! Haha :D sjukt

2010-10-17 @ 18:24:53
URL: http://agressia.blogg.se/
Kim

Hmmmm tror jag ska prata lite med chato nu!!! ;) haha!

2010-10-17 @ 20:11:48
Emily

haha! Gör det! Han tog nog en sväng förbi Chile, fast han sa att han skulle till Ica ;)

2010-10-17 @ 21:37:20
URL: http://agressia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!