ÄNTLIGEN!

2010-10-30 @ 18:19:05

Först: Svar till Linda som skrev att bilbarnstolen var från 1 år :
Bilbarnstolen är från 6 månader, jag kollade ju (självklart) upp det när den köptes på Babyproffsen.

Idag åkte vi till Nordic och hämtade skivan tilll vårat kökbord - eftersom de glömde den.
Så la jag över lite poäng till mitt H&m kort eftersom det glömdes sist vi var där och handlade :)
Fick hem en check förra veckan på 50 :- som jag la i min samlarburk ( sparar till mellandagsrean)
Uh! Hur ska jag orka gå där bland så mycket folk?
Jag tror nog det är för att jag aldrig och då menar jag verkligen - aldrig, haft pengar då.
Därför tänker jag gå iår. Jag sparar pengar (så gott det går) Men måste ju ha pengar månaden ut, så de som blir över hamnar i burken. Har nästan 1000 :- nu (sparat i två månader).
 Siktar på lite mer eftersom jag bestämt mig för att köpa en svart skinnjacka.

Jag fick ju en peng av victors pappa och velade mellan skinnjackan eller skor.
Det fick bli nya sköna, snygga höstskor.
Så rea eller inte så blir det en svart skinnjacka som jag kan ha i 45 miljoner år framåt.

Här är Joel i sin nya pyjamas han fick av farfar.




P.s. Jag vågade dricka vatten sen, det var jätte jobbigt, men jag gjorde det och jag är så stolt. D.s.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!