En dag kvar.

2010-11-18 @ 20:41:10


Smygbild på Pontiak i somras.

Jag gjorde en video som jag lovade. Men den blev inget bra, jag var inte på bra humör och att fejka och leka rolig då var inte de lättaste. Så det blev inget bra som sagt. :( Men jag har lärt mig hur man klipper i en video.
Det jag stör mig på är att när filmen blir klar så blir det mycket mycket mörkare. Får fixa till det iallafall.

Nu vet ni är jag så trött så ska snart hoppa i säng och se "på liv & död" på Tv4 sport.
Jag börjar alltid gråta när jag ser det och tycka att allt är så orättvist. Haha, en riktig fjant är jag ibland alltså!
Imorgon ska vi lämna Joel till sin farmor och jag får separationsångest!
Min lilla plutt. Sen blir det julklappshandling på ullan! Får se om jag lyckas somna (vi ska åka kl. o4.oo) eller om jag sover i bilen. Men jag vet ju att om jag bestämmer mig för att sova i bilen så kommer jag ändå inte kunna somna :P

Äntligen ullared! Äntligen! Hoppas vi hittar fina klappar nu!


Kommentarer
Sabina

Du glömde släcka ljuuuuusen!!

2010-11-19 @ 20:28:03
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!