Tack, men nej tack.

2010-11-19 @ 07:31:46

Skickade iväg ett röstmeddelande till Timjan imorse. Hade tid där idag men jag ser aboslut ingen mening med att ha enskilda samtal då det inte gynnar mig på något sätt pga jag inte haft ett samtal på ca 3 månader för att hennes tider varit upptagna eller för att hon har varit iväg, anledningen har också varit att vi inte hittat en tid som passar när Victor är ledig. Men nu beslutade vi oss för att ta en tid så att jag kunde samtala själv med henne. Som sagt, gått Ca 3 månader nu. Så jag skiter i det. Det är avslutning i December så varför ska jag plåga mig själv med att gå dit för att prata en endaste gång (Kanske två) när det inte ens hjälper? Nae, jag ger upp om att få "hjälp" där. De andra där har tid varje/varannan vecka men inte jag. Snacka om att känna sig bortknuffad och klart som fan att jag tar avstånd ifrån dem då jag känner att de inte bryr sig då de endast haft några enstaka tider till mig medans andra kan springa fram och tillbaka med alla tider de fått.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!