Someone please call 911

2010-11-10 @ 11:26:15

Förstår ni hur galen jag blir? Min blogg är som min lilla bebis, haha! Nej men ärligt, jag vill ha min meny tillbaka! Varför ligger den längst ner? Försöker få upp den på sidan, men de går inte. Det hände när jag gjorde inläggsrutan lite bredare, men jag vill ha den så.

Jag blir verkligen galen och jag kan inte slappna av för att jag vet att det ser stökigt ut på bloggen just nu!
Jag har iallafall ändrat, så att kommentarsfältet är svart :) Men jag fick en kommentar om att man inte kan se vad man skriver, är det så för er med?
Känner mig lite duktig som fixar & trixar. Tess gjorde designen och nu finputsar jag lite bara! Men nån soom vet hur man får upp menyn igen? Hjälp.


Kommentarer
Emily

Test

2010-11-10 @ 11:27:43
URL: http://agressia.blogg.se/
Anonym

Panikångest kanske??? Det är sånna symtom man har när man har panikångest!

2010-11-10 @ 18:27:55
Erica

testing, testing, 123!

2010-11-10 @ 19:32:40
URL: http://horfiwiel.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!