Så är det.

2010-11-19 @ 20:53:05

Pfft..folk alltså.

Jag sa iallafall "upp" mig på Timjan. De har varit jätte jätte snälla som hjälpt mig, (det har inte hjälpt mig bara fått mig att känna ångest) Men de har försökt att hjälpa mig, men jag var bara inte mottaglig just nu. Tyvärr. Sa upp mig från gruppen också och fick gråten i halsen när hon frågade vad hon skulle säga till de andra i gruppen.
"Säg bara att jag inte var redo" sa jag.
Kommer sakna den gruppen så jävla mycket och alla barn som var i den gruppen med. Där kunde jag sitta och de förstod mig, man behövde inte fejka. Man kunde vara sig själv och varenda mamma i gruppen älskade jag. Nej, nu ska jag inte deppa ihop över det. Utan nu deppar vi över att jag saknar min son. Haha :D
Saknar min lille plutt så så så mycket och jag vill bara mysa och pussa på honom.
Kändes som att vi aldrig mer skulle få se han när vi lämnade iväg han.. Usch  :(

Men imorn är jag på ullared och det ska bli så jävla kul! :D
Måste lägga mig snart dock, ska upp kl o3.oo.
Hoppas jag kommer kunna somna :)

Tog en bild på dagens smink.


Kommentarer
Sabina

HAHAHAHAH så jävla rolig är du!

2010-11-19 @ 21:16:06
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com
Erica

Så jävla underbar <3

2010-11-19 @ 22:47:03
URL: http://horfiwiel.blogg.se/
becka

haha du är så jävla skön emily ! :D

2010-11-24 @ 21:46:26
Vic

ÄLSKAR DIG !!! <3

2010-11-25 @ 09:40:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!