I ♥ Ullared Part II

2010-11-22 @ 16:36:05



Måste bara säga att jag hatar att bo i Ljura nu, de har renoverat här i flera år nu och nu renoverar de där vi bor ( de har de gjort i ett år) Och jag börjar faktiskt tröttna på att dessa jävla maskiner väcker Joel. Nu har han bara sovit en kvart på efetrmiddagen och han är redan trött, men får absolut inte sova förrän klockan 2o.oo.
Hoppas inte kvällen blir en katastrof! Tänkte lägga upp resten av sakerna vi köpte på ullared. Victor köpte ju saker till sig själv, men inget intressant, bara killgrejer!

Väggdekor vi ska ha över sängen. Det var meningen att den skulle vara i hallen först, men vi ångrade oss :)


Snygga  Leggings från barnavdelningen! :D Haha, älskar att man kan använda strl 174 än!


Köpte massor med underkläder för ca 200 och fick med mig 10 par trosor! Bra pris!





Tyvärr kan jag inte visa resten jag köpt då det är Julklappar!
Hittade inte till alla vi skulle ha. Men får gå en sväng här på stan..
Uh...


Kommentarer
Ellen

SVAR: Aj då! Du borde gå till en naprapat så fixar det sig säkert!

2010-11-22 @ 16:44:57
URL: http://ellencsordas.blogg.se/
sandra

MÄÄÄÄH varför fanns det inte såna underkläder när jag var där! Dom enda "roliga" som fanns var två par med gubbar på... SUCK! Vill med dit igen!

2010-11-23 @ 07:02:07
URL: http://sandraborggren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!