Gissa vart vi ska på Lördag?

2010-11-18 @ 14:09:22

Gissa.. Bara gissa!


Syster skickade ett sms igår och frågade om jag & Victor ville haka på.
Eh, no doubt about it! Jättebra helg att åka på, innan lön och allt! Haha :D
Nej, men jag får nyttja pengarna ur min burk. Hade tänkt att spara till mellandagsrean, men Ullared är ju som en mellandagsrea. Ska shoppa julklappar, men har inte råd till hela familjen då vi är 8 syskon som i sin tur har 3 barn och pojkvänner. Så det blir till

* Victors pappa
*Victors mamma
* Victors mammas man
*Victor
*Joel
*Mamma

Ska bli kul att åka och Joel ska sova hemma hos sin farmor. Är jättenrvös att jag ska dö i en bilolycka (är överdrivet paranoid typ) och att jag aldrig mer ska få se min son..
Bara jag som jämt är rädd för att dö eller?


Kommentarer
carolina

Vi valde denna helgen just för att slippa massa med folk. det kommer att vara skit mycke folk nästa helg.Kul att ni ville hänga på oss.Nej vi ska inte dö i någon bilolycka

2010-11-18 @ 16:09:09
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!