Fullt sjå

2010-11-30 @ 21:40:44

Sjå.. vilket ord..
Har försökt att plocka och fixa här hemma idag men det har inte gått så bra då lillen endast sovit 40 minuter idag på eftermiddagen och när jag ställde mig och diskade så började han klättra på mig, så jag tänkte att jag skulle slå in lite presenter. Det slutade med att han försökte äta upp inslagspappret och när jag gömde det så tog han tejpen och kröp iväg med det, så jag fick jaga han hela tiden, den lilla rackaren. När jag försökte diska igen så hoppade han upp i soffan och satte sig där och jag var tvungen att ta ner han om och om och om och om igen.. Försökte sätta han i gåstolen så jag skulle få nått gjort men då skrek han och blev arg, tog då upp honom och då satte han på plattorna hela tiden och granen, den är en hit att välta.. OOOOOOOOOOOOOOOH JAG ÄR SÅ TRÖTT!!
"Jag har inte gjort nått"

"mmm dregla ner hela soffan och suga på strumpor, det är livet det"



Men jag hann ju slå in fyra paket iallafall.


Kommentarer
carolina

Vilken bus unge han är.



svar:Nej han är ingen stor hund utan han är lika liten som stina.Han ser bara står ut på bilen eftersom att johanna tog en närbild på oss,det ända är att han har ett stort huvud men en liten kropp.

2010-11-30 @ 22:01:31
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!