.....

2010-11-13 @ 19:35:51

Blev inget vin, blev lite koffein istället men inte hjälpte det för jag stupar snart.
Ska sätta mig och leka med lillen. Är lite ledsen att allt är så orättvist och att världen
är som den är. Ett nytt liv kommer till medans ett annat tas bort.

Grattis säger jag till Victors farbror som fick en dotter idag.


När saker händer och folk omkring mig dör så tar jag åt mig jätte mycket, det är helt sjukt att en efter en efter en efter en ska dö.
Jag vet inte hur många vänner/bekanta som dött de senaste åren..
Ah, som sagt, jag tar åt mig så mycket och det blir bara för mycket..
Vila i Frid, Daniel Rack.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!