Den som spar han har.

2010-11-05 @ 22:37:28

TADA!


Vad säger ni om min fina samlarburk? Gjort den helt själv.
Eller nä ok, det är nån fabrik, men jag har lagt pengar i den själv.
Eller nä, inte sant det heller. Vic har hjälpt mig :)
Sparar till mellandagsrean! HOPPAS VICTOR ÄR LEDIG DÅ så att jag inte får dra med mig Joel för det vägrar jag.
Tänk vad palligt nu när jag sparat sen i september (kanske tom augusti) och sen inte ens kan gå på mellandagsrean. Big Fail. Haha!

Har inte varit så närvarande på bloggen, vill passa på att umgås med min älskling när han är ledig.
Imorgon ska vi gå på Bio ♥ Joel ska till sin farmor i några timmar så vi hinner göra nått innan.Vi ska se "Due date" Ni vet den jag la upp häromdagen. Har ni inte sett trailern till den så gör det! Den är så jävla kul!
Har ni inte sett den så kan ni klicka här!


Kommentarer
Daniel

men hur får man ut pengarna? så litet hål!

2010-11-06 @ 12:45:58
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
anapanda

åh jag måste också börja spara! bra idé haha



har en tävling i bloggen just nu som går ut på att du ska lista ut vilket intro det är jag spelar på piano :) kika in och se om du vet vad jag spelar!

2010-11-07 @ 11:48:47
URL: http://anapanda.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!